Avui us presentem a dos professionals de la cuina de Mundet. A continuació, Jordi Saun Álvarez, Oficial de cuina

Des de quan treballes a la cuina de la Gerència? ¿Sempre t’has dedicat a aquest àmbit de treball?

Des de fa 30 anys. Sempre!!

Quin significat té per tu, actualment, exercir aquesta professió d’Oficial de Cuina?

Orgull i satisfacció per desenvolupar aquest ofici.

Quines serien les principals característiques que ha de tenir una persona que vulgui dedicar-se a aquesta professió?

Que li agradi i ho senti a dins seu.

Tens alguna anècdota divertida que hagi tingut lloc a la cuina i ens vulguis explicar?

Les celebracions que fem...

Què és el que t’agrada més de la teva tasca diària? Quin és el teu moment preferit?

Els moments en els que estic cuinant.

En els darrers mesos, el servei de Restauració s’està reorganitzant i renovant. Sota el teu punt de vista, quines són les principals millores que s’estan portant a terme?

Els nous menús.

Com s’han vist afectades les teves tasques diàries? Quins aspectes es veuran millorats per les innovacions que es vagin incorporant a nivell d’instal·lacions, noves eines de treball, gestió del temps, etc.?

Tots els canvis comporten un període d’adaptació i només amb el temps podrem veure les millores.

Quin són els aspectes que veuran millorats les persones usuàries pel que fa als serveis alimentaris (creació de menús, necessitats específiques, dificultats de deglució, etc.)?

Més varietat i la adequació a les seves necessitats individuals.

Has tingut l’oportunitat d’utilitzar la nova eina informàtica “Chef Control”? En cas afirmatiu, quines són les possibilitats de millora en la teva gestió de treball del dia a dia?

No l’he utilitzat.

Algun cuiner o cuinera que t’agradi com treballa i que t’hagi servit d’inspiració o model al llarg de la teva trajectòria professional?

En general, tots els meus companys i companyes.

Quin és el mitjà de transport que, habitualment, utilitzes per arribar a Mundet?

Cotxe particular.

Coneixes alguna de les següents eines que anomeno a continuació? Comunitat Respir2.0, Mapa Web, Espai de Reflexió Ètica (ERESS), Presentació de resultats anyals de la Gerència.

La comunitat Respir.

Des del mes de març de 2020 estem immersos en una pandèmia mundial que ens ha canviat la vida, a tots els nivells. Voldries compartir amb nosaltres algunes de les teves vivències professionals o personals?

No.

Quines conclusions positives pots extreure d’aquesta nova realitat?

Encara està per veure!!!

Com et descriuries com a persona?

Seriós i respectuós.

Que és el que més valores en les persones? I el que menys?

La sinceritat i el que menys la hipocresia.

Que t’agrada fer en el teu temps lliure?

Estar amb els meus gossos i gaudir del temps amb la meva parella.

Tens algun projecte personal o professional a curt o mig termini, que vulguis compartir?

No.

Anomena una ciutat o poble per viure i un país o ciutat que t’agradaria visitar.

Municipi d’Arnes, a la comarca de la Terra Alta (Tarragona) per viure.

Per visitar Moscou (Rússia).

Quina sèrie estàs mirant actualment? Alguna que vulguis recomanar?

Ments criminals i CSI.

Quin grup de música no et canses d’escoltar?

Supertramp i Dire Straits.

El darrer llibre que has llegit

“La Catedral del Mar” d’Ildefonso Falcones.

Una pel·lícula que ens vulguis recomanar

Qualsevol de Sean Connery.

Platja o muntanya

M’agraden les dues.

T’agraden les festes de Nadal? Com ho celebraràs aquest any?

No. Aquest any estem de dol.

Que canviaries d’aquest món si poguessis?

La violència i les drogues.

Un moment de felicitat per a tu és

Estar amb la meva parella i els meus gossets.

Moltíssimes gràcies per la teva col·laboració i responsabilitat!!

Naves Castelló, Cecília

Jordi, gràcies per deixar que coneguem una mica més la teva feina i interessos.